Teraz jest 24 października 2014, 23:15


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 14 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pontiac Trans Sport
PostNapisane: 23 czerwca 2006, 17:04 
Witam
Mam duży problem z autkiem Pontiac Trans Sport 3,8l 95r ,
benzyna + gaz.
Po uruchomieniu silnika pompa pracuje około 1 sekundy i zostaje odcięta benzyna.Pompa jest dobra.Paliwo nie dopływa do wtryskiwaczy.
Na gazie idzie dobrze.
Jak go uruchomić.Proszę o podpowiedż
Rysiek


W górę
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2006, 20:37 
Użytkownik CDIF/2
Forumowy Maniak

Dołączył(a): 10 kwietnia 2006, 23:03
Posty: 1231
Lokalizacja: miasto portowe Warszawa
a sprawdzałeś czy przekaźnik pompy dostaje podtrzymanie ze sterownika i na jakim poziomie?


W górę
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2006, 14:25 
nie sprawdzałem , nie mam książki do niego i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać .
Rysiek


W górę
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2006, 10:17 
sprawdz czujnik ciśnienia oleju, bo wtym silniku to on podtrzymuje pompe paliwa


W górę
  
 
 Tytuł: Pontiac
PostNapisane: 25 czerwca 2006, 10:24 
Użytkownik CDIF/2
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 marca 2006, 13:08
Posty: 561
Lokalizacja: Wolne Miasto Kraków
W okolicy zespołu przepustnicy - kolektor ssący - wystaje z wiązki silnika jeden pojedynczy przewód - koloru czerwonego - zakończony powinien być konektorkiem .... W tym wypadku on może być bardzo potrzebny .. Czy udało się go znależć ?Wszystkie vany wyprodukowane przez GM USA mają taki patent z tym przewodem ....
Kolejne pytania : czy jest możliwość skorzystania z manometru do pomiaru ciśnienia ? czy jest możliwość skorzystania z oscyloskopu ?

_________________
Pozdrowienia


W górę
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pontiac
PostNapisane: 25 czerwca 2006, 18:04 
Użytkownik CDIF/2
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 marca 2006, 13:08
Posty: 561
Lokalizacja: Wolne Miasto Kraków
Ten pojedynczy konektorek ( czerwony przewód) pozwala uruchomić, sprawdzić pompę paliwa bezpośrednio - omijając sterowanie przekażnikiem paliwa a także "zapasowe " zasilanie pompy czyli styk zwierany wewnątrz czujnika oleju (jak pamiętam C - D ) . To także jest patent GM i ten styk w czujniku nie podtrzymuje przekażnika lecz jest to drugi zapasowy obwód zasilania prądem pompy - w razie awarii przekażnika - pozwala kontynuować jazdę , ale po zgaszeniu gorącego silnika są problemy z uruchomieniem. Jak silnik jest zimny i olej gęsty udaje się czasem uruchomić . Natomiast , gdy podamy prąd na ten czerwony kabelek - pompa musi ruszyć - możemy sprawdzić wtedy ciśnienie - zaworek pomiarowy jest widoczny ... Komputer w tym aucie sprawdza napięcie wychodzące z przekaznika na pompę - i jezeli jest coś nie tak - wpisuje sie błąd . Jest takze odczyt tego napięcia z przekaznika - można porównać z napięciem baterii - nie powinno być więcej niż 0,2-0,3V różnicy ... pomiędzy napięciem baterii a napięciem na pompę ( wychodzącym z przekażnika )

_________________
Pozdrowienia


W górę
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2006, 21:15 
Pozdrawiam
i mogę tylko pozazdrościć fachowej wiedzy. To był strzał w dziesiątkę.
Po podłączeniu do wskazanego miejsca czerwonego kabelka , silnik odrazu odpalił ale ma 2500 obrotów.W czasie pracy silnika kabel odłączyłem a silnik dalej pracował.Dwa razy gasiłem silnik i uruchomiałem bez pomocy tego kabla i zapalał.Za trzecim razem już tylko odpalił za pomocą kabelka. Obroty cały czas są takie wysokie.Proszę podpowiedzieć co dalej robić.
Rysiek


W górę
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2006, 20:33 
Użytkownik CDIF/2
Forumowy Maniak

Dołączył(a): 10 kwietnia 2006, 23:03
Posty: 1231
Lokalizacja: miasto portowe Warszawa
o tm kabelku kurka nie wiedziałem :cry:
Niezły patencik :D


W górę
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pontiac
PostNapisane: 26 czerwca 2006, 22:32 
Użytkownik CDIF/2
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 marca 2006, 13:08
Posty: 561
Lokalizacja: Wolne Miasto Kraków
Samo odpalenie auta za pomocą kabelka - nie może mieć wpływu na podniesienie obrotów ... bo to jest tylko podanie napiecia bezpośrednio na pompę ...Proszę napisać do kiedy mamy czas na zabawę z tym autem ...Jeżeli możemy skomunikować się np. za pomocą Skype - proszę o kontakt na mojego e-maila ...coś wymyślimy - ale chodzi o czas - a ja jutro mam mały młynek.

_________________
Pozdrowienia


W górę
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2006, 22:39 
Użytkownik CDIF/2
Forumowy Maniak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lutego 2006, 23:24
Posty: 1516
Lokalizacja: Dolnośląskie DSW
Rysio napisał(a):
Pozdrawiam
i mogę tylko pozazdrościć fachowej wiedzy. To był strzał w dziesiątkę.


Nooo w końcu to nie byle jakie forum :wink:

_________________
^^^^^^^^^^^^^||..|"\
| ROBERT |||...||""|""-\______
| _|______________ |||I__|__I|)
|(@) |(@)"""**|(@)(@)***** |(@)


W górę
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2006, 22:12 
Witam
Dalej walczę z wysokimi obrotami . Ciągle jest 2500-na wolnych.Co steruje silnikiem krokowym poza sterownikiem, jakie czujniki.
Rysiek


W górę
  
 
 Tytuł: Pontiac
PostNapisane: 28 czerwca 2006, 22:38 
Użytkownik CDIF/2
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 marca 2006, 13:08
Posty: 561
Lokalizacja: Wolne Miasto Kraków
Troszke mnie nie bylo na forum - ale życie czasem pisze dramatyczne scenariusze ... Prosze nadal o kontakt - jak możemy się skomunikować bezpośrednio . Może coś jutro mógłbym podpowiedzieć ...
Te stałe obroty 2500 - to mi wygląda na brak jakiegoś zasilania na sterownik .... Bo silnik krokowy - kilka sekund po wyłączeniu zapłonu - odsuwa się - aby zapewnić podwyższone obroty do nastepnego uruchomienia ... Gdyby był uszkodzony czujnik temperatury - to parę sekund po uruchomieniu rusza wentylator chłodnicy ....

_________________
Pozdrowienia


W górę
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2006, 11:09 
WITAM !
wYSOKIE OBROTY SĄ JUŻ OPANOWANE A POWODEM BYŁ JEDNAK
USZKODZONY STEROWNIK PRZEKAŻNIKA POMPY PALIWA.
POZOSTAŁ JESZCZE OSTATNI PROBLEM.
JEST SŁABA CZERWONA ISKRA I GDY JEST CIEPŁY SILNIK , DOPIERO ZA
TRZECIM RAZEM ZAPALA. NIE WIEM CZEMU TAK JEST.

POZDRAWIAM RYSIEK


W górę
  
 
 Tytuł: pontiac
PostNapisane: 29 lipca 2006, 14:06 
Użytkownik CDIF/2
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 marca 2006, 13:08
Posty: 561
Lokalizacja: Wolne Miasto Kraków
Napisałem coś na PW - czy doszło ? lub proszę o kontakt telefoniczny - jak poprzednio ..

_________________
Pozdrowienia


W górę
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 14 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL